Odkryj klucz do sukcesu budowania mięśni

Budowanie mięśni nie następuje z dnia na dzień, ale przy ciężkiej pracy i poświęceniu możesz stworzyć stonowane, muskularne ciało, o jakim marzysz. Aby zacząć, potrzebujesz wskazówek, co dokładnie robić. Zapoznaj się z poradami, które pomogą Ci zbudować mięśnie, które zawsze chciałeś.

Trenuj co najmniej trzy razy w tygodniu. Musisz co najmniej trzy sesje treningowe co tydzień, jeśli chcesz zobaczyć znaczny wzrost mięśni. Jeśli jesteś naprawdę nowy w treningu siłowym, to na początku można go zredukować do dwóch; jednak należy jak najszybciej zwiększyć liczbę sesji w tygodniu. Jeśli masz już doświadczenie w treningu siłowym, możesz również dodać więcej sesji.

Rozważ picie koktajlu proteinowego przed rozpoczęciem treningu treningu siłowego. Ciekłe minerały mają tendencję do wchłaniania szybciej w organizmie niż stałe pokarmy, więc pomyśl o shake wypełnionym białkiem, około 10 do 20 gramów. Koktajle proteinowe pomogą Ci zwiększyć białko, aby promować syntezę białek, co jest sposobem budowania mięśni.

Nie trenuj jeden dzień i idź za nim kolejną sesją treningową. Zawsze pomiń jeden dzień, aby upewnić się, że twoje mięśnie mają czas na naprawę przed ponownym ćwiczeniem. Jeśli nie pozwolisz im się wyleczyć, nie rozwiną się tak szybko, jak byś tego chciał, a ty mógłbyś zranić siebie.

Sporo pozytywnych opinii zbiera Somatodrol

Cierpliwość jest kluczem. Nie będziesz rozwijać twardej masy mięśniowej na noc. Będziesz musiał długo i ciężko pracować, aby uzyskać rezultaty, na które masz nadzieję. Nie daj się zniechęcić, jeśli nie widzisz rezultatów, na które liczyłeś. Zachowaj rozsądne i bezpieczne cele.

W dniach wyznaczonych do ćwiczeń wzrostu mięśni musisz upewnić się, że dobrze się odżywiasz. Około 60 minut przed ćwiczeniem spożywaj kalorie. Nie próbuj sabotować swoich wysiłków przez bujne jedzenie w dni treningowe. Zamiast tego po prostu zwiększ spożycie kalorii bardziej niż spożycie w dni wolne od pracy.

To, co jesz, ma wpływ na wyniki uzyskiwane z budowania mięśni. Powinieneś utrzymywać kaloryczność i zwiększać ilość spożywanego białka, jednocześnie zmniejszając poziom tłuszczu, który jest spożywany. Te zmiany spowodują, że Twoje treningi staną się bardziej produktywne, a wyniki będą widoczne wcześniej.

Jedz dużo węglowodanów. Jeśli po ciężkich treningach twoje ciało nie będzie cierpiało na glukozę, twoje ciało będzie wykorzystywać tkankę mięśniową do produkcji białek i węglowodanów, likwidując ciężką pracę. Trzymaj się z daleka od diet niskowęglowodanowych i spożywaj odpowiednią ilość węglowodanów, biorąc pod uwagę intensywność ćwiczeń – być może kilka gramów węglowodanów na kilogram masy ciała każdego dnia.

Kiedy stajesz się bardziej doświadczony w ćwiczeniach, bardzo ważne jest, abyś wyregulował wagę, którą podnosisz. Gdy staniesz się silniejszy, będziesz musiał zwiększyć swoją wagę lub powtórzyć, aby uzyskać tę pompę, której potrzebujesz, aby osiągnąć dodatkowy wzrost mięśni. Staraj się stopniowo zwiększać wagę, którą podnosisz, aby się nie poddawać.

Musisz dobrze nawodnić, jeśli zamierzasz prawidłowo budować mięśnie. Mięśnie odwodnione będą wyjątkowo podatne na zranienia i nie powrócą do zdrowia zaraz po treningu. Co więcej, pozostawanie uwodnionym pomoże Ci uzyskać mięśnie i utrzymać mięśnie w stanie stałym.

Połącz trening siłowy z dużą intensywnością i średnią głośnością. Oznacza to, ile powtórzeń robisz i jak ciężko pracujesz. Kwas mlekowy zostanie uwolniony podczas treningu, który pobudzi Twoje mięśnie do wzrostu.

Aby uniknąć wypalenia, od czasu do czasu należy zmieniać rutynę. Oznacza to, że nie chcesz przestrzegać tego samego planu ćwiczeń przez więcej niż 8 kolejnych tygodni. Nie tylko to sprawia, że ​​rzeczy są interesujące, ale także pomaga organizmowi w dalszym rozwoju.

Budowanie mięśni może nie być łatwe, ale wiedza o tym, co robić, znacznie ułatwia. Po przeczytaniu tego artykułu, mam nadzieję, że masz lepszy pomysł, jak zacząć. Wybierz swoją ulubioną wskazówkę i zastosuj ją już dziś, aby zacząć budować ciało, które chcesz mieć.
Prześlij opinię
Historia
Zapisano
Społeczność